Training strategische marketing Rabobank

Voor wie?

Speciaal voor Adviseurs Marketing en Communicatie van lokale Rabobanken.

Minimaal aantal deelnemers 6 maximaal 12.

Welke vragen heb je?

Hoe word ik een betere adviseur?

Hoe zorg ik voor klantfocus in tijden van beheer?

Waar zit de synergie tussen Control en HRM?

Welke toegevoegde waarde lever ik als adviseur?

Doel

De verbinding kunnen leggen tussen strategie en de dagelijkse praktijk om zo nog betere resultaten te behalen. Gelukt en geluk liggen in elkaars verlengde, met deze training ben je beter in staat je doelen te behalen.

Programma

Dag 1:

  • Ontwikkelingen Rabobank, hoe hou je klantfocus in tijden van beheer.
  • Vertaling visies diverse marktsegmenten naar lokaal
  • Beleidsplanningscyclus, jaarplan
  • Externe analyse
  • Communitybuilding en customer journeys
  • Samenwerking Control en HRM

Dag 2

Persoonlijke ontwikkeling, advieskracht en persoonlijke effectiviteit. Door middel van rollenspellen en persoonlijke feedback wordt dag 1 vertaald naar je persoonlijke behoefte om ook als optimale adviseur aan de slag te kunnen gaan.

Trainer

Brigitte de Leeuw, Directeur Profit-Marketing

Brigitte de Leeuw

Met meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van strategische marketing binnen veel lokale Rabobanken is Brigitte de Leeuw jullie trainer voor het eerste gedeelte van het programma.

Zij zal jullie meenemen in de dagelijkse praktijk van een marketeer of manager MCC bij  een lokale Rabobank van de strategie tot en met de operatie.

 

Investering

Per dag 435 euro exlusief btw, je kunt ervoor kiezen om slechts 1 dag deel te nemen.

Locatie

nader te bepalen

Inschrijven

Advertentie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: