Designthinking en customer journey de basics

In een halve dag leer je zelf de basis van customer journeys en designthinking. Zodat je dit later kan toepassen binnen je eigen organisatie

Voor wie?

Adviseurs marketing en communicatie, iedereen die vanuit de klant werkt.

+ 2 van je klanten. Dit is de enige training waar je je klanten mee naar toe kunt nemen. Je brengt het meteen in de praktijk.

Programma:

Theoretische uitleg over het hoe en waarom van designthinking, service desing en customer journeys.

Oefening met een casus over klachten bij klanten. Je gaat meteen met een basisconcept terug naar je werk.

Investering:

595 euro exclusief btw

Locatie: Nader te bepalen

Data in overleg

Deze training is ook op maat  inhouse beschikbaar. Laat je onder begeleiding verrassen wat klanten nu echt doen en nodig hebben. Vraag een offerte op maat aan.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: