Testfase Denk als een Starter

Naast mijn superleuke interim-opdracht bij de Rabobank ben ik ook bezig met het ontwikkelen van nieuwe workshops. De kern wordt Begrip. Begrip voor de klant, de organisatie, de collega en jezelf. 

Leuk om te doen en zoals altijd geeft nieuwe dingen ontwikkelen mij zoveel energie. Een van de nieuwe workshops is bijna af en het wordt tijd deze te testen.

vrijdag 3 juli van 13.00 tot 17.00 ergens in de Reeshof in Tilburg ( locatie nog nader te bepalen)

Thema: een innovatief, vanuit begrip voor de klant nieuw bedrijf opzetten. Met technieken als customer journey mapping, design thinking en value maps. Ik zoek 8 deelnemers. De kosten zijn 50 euro pp.

Wie doet er mee?

  

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

Plaats een reactie