Klein. Het nieuwe groot. Triodos Bank

Een nieuwe commercial van Triodos Bank.

Erg inspirerend.

Gisteren ontving ik in mijn mail van een goede vriend alvast de aankondiging van alle activiteiten rondom de nieuwe campagne van Triodos bank. Ik ben meteen gaan kijken en moet zeggen deze campagne is erg inspirerend. Dat klein het nieuwe groot is, is iets wat ik dagelijks nastreef. Veranderen, innoveren, inspireren het begint altijd bij jezelf. Dat verwoordt Triodos Bank erg goed. Een mooi voorbeeld van hoe het moet en hoe het ook kan.

Klein. Het nieuwe groot. – YouTube.

Advertenties

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: