Nieuwe geweldig product voor procesmanagement

Processen

Ik ben zelf niet zo van processen, iedereen die me kent weet dat dat niet mijn beste kant is. Ik verzamel daarom graag mensen om me heen die dit wel in zich hebben. Het is tenslotte verstandig om je zwakke kanten door de kracht van anderen te laten compenseren. Iedereen heeft dan intrinsieke motivatie + het is beter voor het bedrijf.

Met mensen alleen red je het niet, het kan heel handig zijn om een goed systeem te hebben. Nu ben ik tegen een nieuw product aangelopen waar ik heel enthousiast van word.  Het is gebouwd door mensen van 2DECIDE in wie ik absoluut geloof en het levert voordelen die ik niet eerder in een betaalbaar pakket ben tegengekomen.

HPM suite

De HPM Suite is een revolutionair nieuw product, dat ontwikkeld is om het beschrijven van uw proces zo eenvoudig en ‘straight-forward’ mogelijk te maken. Het is een online, grafisch aantrekkelijke oplossing voor het optimaliseren van uw processen. Door middel van klikken en slepen bouwt u uw proces eenvoudig op. Het bedienen van de HPM Suite is zeer eenvoudig, het laat zich zelfs met een vingertop bedienen op een touchscreen computer.

Holistisch

Vooral de  holistische benadering van procesmanagement spreekt me aan. Het product integreert de volgende aandachtsgebieden:

* Strategie & doelstellingen
* Structuur & mensen
* Processen
* Risicomanagement
* Performance Management

en dit biedt een aantal belangrijke mogelijkheden. Het verhoogt de operationele kwaliteit. Iets wat ik zelf altijd goed kan gebruiken. Tegelijkertijd worden mijn medewerkers een stuk efficienter. Ook is het risicobeheer en de externe verantwoording van grote toegevoegde waarde. Met de dashboards is in 1 oogopslag zelfs ook te zien wat dan de resultaten zijn. Echt helemaal super. Hierdoor kan ik de focus op de implementatie van nieuwe strategiën behouden. Het systeem maakt dus van mijn zwakte een deugd.

Nog in ontwikkeling.

Het product is dus nieuw en meteen goed bruikbaar, maar de ontwikkeling gaat door. Mijn vrienden zijn dan ook geholpen met bedrijven die op zoek zijn naar een beter product voor hun procesmanagement. Ook bedrijven die in cocreatie willen werken aan de ontwikkeling van de HPM Suite zijn erg welkom.

Wil je de HPM Suite uitproberen of mee helpen met de verdere ontwikkeling. Neem dan contact op met http://www.2decide.info/over-ons/contact en vraag naar Coen van Houwelingen of Wyger Jan Harmsen. Zij helpen je graag verder.

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

One Response to Nieuwe geweldig product voor procesmanagement

  1. Wyger Jan says:

    Ja, mooi stuk. Misschien nog een leuk detail: Om de te gebruiken heb je geen dikke handleiding nodig.

Geef een reactie

