Brazilië we komen eraan

 

 

 

 

 

Soms zijn er van die momenten dat je jezelf iets moet geven. Na een jaar hard werken aan mijn eigen bedrijf, is het nu tijd om energie en inspiratie op te doen. Over 8 uur sta ik op Schiphol. Met een innovatieve groep mensen gaan we op reis naar Brazilië. Het programma is druk en vol interessante, goede en creatieve bedrijven. Mijn vriend noemt het vakantie, dat is het zeker niet, maar ik kom vast opgeladen thuis.

Wil je meer weten kijk dan eens op www.mediareis.nl en volg ons op #bra2010.

Zelf zal ik mijn best doen dagelijks een kort verslag te bloggen en zoveel mogelijk te twitteren.

Het programma voor morgen ziet er in ieder geval zo uit. Het is even reizen. Dus ik heb al het mogelijke aan digitale middelen ingepakt voor de nodige entertainment onderweg.

ZONDAG 7 NOVEMBER
10:10 vertrek vanaf Schiphol naar São Paulo
17:10 aankomst in São Paulo
19:00 inchecken hotel
20:30 vrij of gezamenlijk diner

Heb er zin in.

 

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

5 Responses to Brazilië we komen eraan

  1. Af en toe bijtanken is iets dat je heel makkelijk vergeet als ondernemer. Een tripje Brazilie klinkt als een mooi tankstation.

    Je noemt een groep innovatieve mensen, wat is het thema/binding van de reis?

    • profmarketing says:

      Hoi Erik,

      Het thema is nieuwe media, de binding is dat we allemaal mensen zijn die met innovatie bezig zijn en nieuwe media.
      We bezoeken heel veel bedrijven en kijken waar we elkaar kunnen helpen in de business. So far so good, maar ik probeer elke dag een verslag te schrijven. Dan krijgen jullie ook een beter beeld.

    • profmarketing says:

      En Erik volg je het nog een beetje?

  2. Ik zal niet op de zaken vooruitlopen en de komende tijd je blog nog een keer checken. Veel plezier.

Geef een reactie

