Met passie werken

Energie

Vaak vragen mensen mij:”Brigitte waar haal je toch al die energie vandaan?” Meestal kijk ik dan verbaasd, want ik ken mezelf niet anders. Het is waar ik doe ontzettend veel dingen tegelijk en vol overgave. Ik krijg juist energie van werken, het is niet anders. Ligt er te weinig op mijn bordje, dan word ik lui.

Passie

Het is eigenlijk heel simpel. Ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind. Met passie werken is heel productief. Zowel voor het bedrijf waar ik aan de slag ben als voor mezelf. Het liefste werk ik dan ook met mensen die dezelfde tik hebben als ik. Een afdeling voor gepassioneerde mensen is een bron van inspiratie, daadkracht en innovatie.

Lastig

Soms is het best lastig om de passie in je team te vinden en wanneer je die gevonden hebt deze te stroomlijnen naar een gemeenschappelijk doel. Wanneer het echter lukt dan loop ik weer over van energie. Een heerlijk cirkeltje dat rond gaat en waarbij het team elkaar telkens weer aansteekt tot meer.

Kracht

Daar waar je passie ligt, ligt ook je kracht en daar ligt dus ook de kracht van een organisatie. Vind de passie in je mensen en je bedrijf stijgt tot grote hoogtes.

Waar ligt jouw passie?

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

2 Responses to Met passie werken

  1. Arthur says:

    Hoi Brigitte,

    Ik dacht altijd dat je bij de Rabobank in dienst was, maar nu zie ik dat je al meer dan 1,5 jaar je eigen onderneming draait. Dan is het gelijk duidelijk waar je je energie vandaan haalt. Keep up the good work!

    Arthur

    • profmarketing says:

      Haha, tja soms lijkt het wel alsof ik nog in dienst ben hoor. Loyaliteit is niet weg, maar het is heerlijk eigen baas te zijn.

Geef een reactie

