De tip van de dag

Vandaag ga ik maar eens beginnen met de scheurkalender voor managers Marketing.
Elke dag een tip om van Marketing winst te maken.
Vandaag:
Begin bij het begin. Wat is de ambitie van je organisatie? Klopt dit met waar jij mee bezig bent?
Vaak leidt de waan van de dag tot allerlei zaken die niet bijdragen aan de ambitie van je bedrijf. De eerste winst is dan dus ook focus. Vraag je ook eens af of iedereen binnen de organisatie vandaag aan het bijdragen is aan deze ambitie. Ik ben ervan overtuigd dat het antwoord natuurlijk ja is. Verras me met dit positieve nieuws.

Advertenties

Over Profit-Marketing
Brigitte de Leeuw is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en directeur van Profit-Marketing in Tilburg. Profit-Marketing is het bedrijf dat winst maakt voor uw onderneming door marketing en cross-channelmanagement. Zij heeft klanten als ING en Rabobank, maar werkt ook veel voor het MKB. De belangrijkste aandachtsgebieden van Brigitte de Leeuw zijn: Interim-management, marketing, communicatie, innovatie, designthinking, social media, coaching en trainingen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: